…
De doe-het-zelf markt is volop in beweging. En als de industrie bloeit, wordt ook de concurrentie heviger. Nieuwe winkels en webshops schieten als paddenstoelen uit de grond en ook buitenlandse ketens weten een plek in de Nederlands markt te veroveren. Om uw doe-het-zelf zaak eruit te laten springen en de loyaliteit van de klant te winnen, moet u dan ook excellente service bieden.
Hoe kunt u eenvoudig een steeds grotere verscheidenheid aan producten en diensten beheren? Biedt u uw medewerkers de tools die zij nodig hebben om snel over de juiste informatie te beschikken en te kunnen voorzien in de behoeften van de klant?
Is uw voorraad goed georganiseerd? Loopt u regelmatig ‘snelle verkoop’ mis als gevolg van out-of-stock artikelen? Zorgen uw kortingen en aanbiedingen alleen maar voor omzetverlies? Is uw financiële administratie complex en inefficiënt? Weet u niet precies wat er speelt binnen de verschillende afdelingen van uw bedrijf?